29 юли 2010

Физикът от АЕЦ Георги Котев: „Временно прекратявам гладната стачка“

2010.07.29

В редакцията на Eurochicago.com пристигна изявление от ядрения физик от АЕЦ „Козлодуй“ Георги Котев, който както вече писахме тук (линк) стачкува пред сградата на Европейската комисия в Брюксел срещу „недосегаемите“ в българската енергетика. Ето текстът на изявлението, публикуван и на неговия блог:

Временно прекратяване на гладната стачка


Претегляйки всички ЗА и ПРОТИВ продължаването на подновената на 19-ти юли т.г. гладна стачка, в крайна сметка реших временно да я прекратя, като продължа да се храня минимално и ежедневно да посещавам за около 1-2 часа сградата на Евро-комисията, в Брюксел.
Тази форма на моя протест ще продължи до края на месец август т.г. След това възнамерявам да подновя гладната стачка, ако дотогава не се намери друг, по-благоразумен вариант за изход от задънената улица, в която и българските и европейските институции натикаха едно уникално криминално престъпление.

Аргументите:

Болшинството от членовете на гражданския комитет в моя защита, настояват за такова решение;
Лятната ваканция на всичкото чиновник, по света и у нас (лично аз не приемам това за аргумент, защото същите тези чиновници не са свършили и един грам обществено-полезна работа, а тъкмо обратно. Със серия съзнателни действия и бездействия те препятстват извършването на подобна дейност от другите хора, не чинивници, като тях. На какво основание тогава първите ще почиват и то за сметка и с парите на вторите? Пълен абсурд или казано по-точно ДИКАТАУРА на слугите над господарите);
Елементарната логика сочи, че ако продължа да гладувам още над 30 дни, то тялото ми няма да издържи и още преди края на август ще се окажа в болница или в още по-сложна ситуация. Един „доброжелател”, мой колега от Италия, ми намекна, че ако ме вкарат в болница, след гладен шок, можели да ми „боцнат” нещо, след което да съм станел по-послушен. С оглед на вече случилото ми се в Брюксел, този вариант вече не ми изглежда толкова невероятен;
Един допълнителен месец за събиране и осмисляне на нова информация, която да хвърли още повече светлина по случая, а защо не и да подскаже вариант за неговото приключване.
Да, да, да, да…. Знам, че веднага ще се намерят присмехулници, които да се изсмеят на поредния обрат в развитието на ситуацията. Нека се смеят. Те определено са от групата на слугите, в буквалния и преносен смисъл на думата. Нека, обаче, и те да използват следващия месец, щото да се запознаят, от историята, какво се случва със слугите, които лъжат и крадат господарите си. Незаконната диктатура, която тези слуги са установили, не ще може да продължи дълго. Наближава времето за плащане на сметката.

На всички онези, които ми вярват и под една или друга форма подкрепят действията ми, искам да кажа, да не приемат тази моя стъпка като стъпка назад или пък предателство. Няма такова нещо. Аз нямам намерение да се отказвам, още повече, когато абсолютно всички доказателства единствено и само подкрепят тезата, че такова престъпление е извършено, продължава да се извършва и реализаторите му използват небивал по мащабите си ресурс за да го прикриват.

Георги Котев

Няма коментари: