26 август 2007

Едно разтърсващо откровение за зверствата на ДС, получено по e-mail

ЗАЩО ПРОТЕСТИРАМ И ИСКАМ ОСТАВКАТА НА ПРЕЗИДЕНТА!

Скъпи сънародници,

Реших да напиша защо всеки понеделник съм част от мирните гражданските протести на площад "Независимост". Интересува ме какво мислите и вие за това. Вярвате ли в мълчаливото бдение там? Дали мислите за това, защо сме обсадили този бивш бастион на БКП и ДС?

През 80-те бях член на БКП и работех в къща-музей "Васил Коларов", която беше на подчинение на ЦК на БКП, заедно с още няколко партийни музеи, като музеите на Д. Благоев, Г. Димитров и Г. Кирков. Музеят се намираше в съседство с малък католически манастир. Имах хубав за времето си магнетофон "Ухер" и започнах да събирам "спомени" на близки до Васил Коларов личности. Въпросите ми към тях касаеха времето след 9 септември 1944г. или т. нар. най-нова история на България. Тогава в музея буквално започнаха да се стичат мъже и жени, които искаха да споделят и да разкажат за зверствата на ДС и КГБ. Разказваха за зверски изтезания, за внезапно изчезване на хора, за лагери на смъртта, за отрови и отровни инжекции, с които са били убивани "неудобните". Една жена ни разказа как е била принудена да обвини във вестниците мъжа си за "агент на САЩ и Великобритания и враг на народа" и така е опазила живи двете си деца и себе си. Не можеше да си прости предателството към своя съпруг. Така на моя "Ухер" записвах десетки истории за предателства, лъжесвидетелства, подправени документи, убийства чрез съдебни дела в името на народа и убийства без съд и присъда.

Отидох на работа в музея като "вярваща" в социализма и БКП, но съдбите на тези хора ме разтърсиха. Не можех да спя, защото ужасяващите тайни излязоха наяве. Осъзнах парализата на страха в онези години. Сега и аз бях между тези, които знаеха тези тайни, за които ако си отвориш устата можеха да те убият. В мазето на музея ДС имаше подслушвателна апаратура, с която подслушваха католическите монахини в съседния манастир, а те бяха няколко възрастни и една млада жена. Беше времето на "случаят Антонов". Един ден в музея влезе агент на ДС, изгледа ме с очи на убиец и ме заплаши с думите: "Много ровиш.", като намекна, че всичко може да ми се случи. В музея осъзнах, че мазната пелена на социализма за "ред, закон и щастливо бъдеще" е покривала истината, че КГБ и ДС са управлявали и управляват България чрез страх, насилие и кръв и чрез удобни за тази престъпна политика хора.

Какво направи ДС през 90-те? Отново същото. Отново публично опозоряване, оклеветяване и заклеймяване на групи "неудобни" българи. Отново и този път сред преследваните бяха християни. Не един път силите на реда влизаха в църквите въоръжени с автомати, заплашваха мирните хора вътре с бомби, пращаха скинари, публикуваха лъжи във вестниците, за да позорят хората и да сеят страх, а в цялата страна - отново кръв, убийства и насилие.

Вместо служба за сигурност, за мен ДС е терористична организация, която с еничарска омраза унищожава България и Президентът Първанов е пряко отговорен за това. Погледнете България през това лято - новите еничари-сводниците завличат дъщерите ни от градове и села. Отговорните за сигурността държавни мъже ни хвърлят мазната лъжа, че имало клеветническа кампания против България за трафик на деца и жени. За мен това е нищо друго, освен организиран заговор за тотално морално разрушаване устоите на нацията.

И понеже лично аз съм преживяла и преживявам горното, затова съм част от тези мирни граждански протести с искане оставката на Президента г-н Първанов, доказания агент на ДС – Гоце.

Сега е времето да застанем един до друг и заедно да се съпротивим на тази пълзяща реставрирация на ДС в България, за да помогнем най-накрая да бъде измито това срамно петно от лицето на страната ни.

Маргарита
26-08-2007 г., София

Няма коментари: